Біологія

    Важкі будні  шкільної біології

            Коли ми говоримо про уроки біології, у наших учнів починають скрипіти зуби. Дивно, чи не так?
Адже цікавішої науки годі і шукати. А практичнішої за неї науки в принципі немає. Чому ж так дивно сприймають діти наш предмет?
             Мені здається, що корінь зла треба шукати у політиків, що кожної виборчої каденції реформують шкільну освіту; у відсутності господаря в загальній середній освіті, адже постійна зміна керівництва ніколи не приносила порядку в будь-яку сферу життя; але найбільше у мене претензій до вчених мужів, що намагаються перенести в школу наукову складову науки, замість того, щоб спробувати зацікавити дітей вивченням довкілля. Таке враження, що вони в принципі не пам'ятають, як виглядають діти. Кожен із авторів намагається прорекламувати свої досягнення в науці, "розширити кругозір" наших учнів, включаючи в коло пізнання школярів заскладні наукові терміни, якісь сумнівні гіпотези,але при цьому не даючи відповіді на елементарні запитання, що хвилюють нині кожного з нас. Практична наука стала схоластичною, відірваною від життя, не важливою для вивчення, бо незрозумілою і, як наслідок, непотрібною, важкою, непридатною для життя. Парадокс сучасності! Замість наближення до природи, ми відірвались від неї так сильно, що здається назад дороги вже немає. Але це вірний шлях до краху природи і людини, як її складової. На своїх уроках і в позаурочний час я намагаюсь повернути дітей обличчям до природи, показати нашу близькість до довкілля і взаємний вплив складових, як основи майбутнього всього людства і планети в цілому. 
              Тож запрошую Вас, любий мій читачу, долучитись до цього процесу. Давайте разом повертатись до природи і демонструвати її життєву необхідність нашим учням.
              З повагою,  Чубукова Валентина Миколаївна   
 

Інноватика в екологічній освіті

Пропоную вашій увазі мій 
Екологічний проект "Скаутинг для довкілля"
Робота учасника Обласного конкурсу на кращий суспільно значущий проект шкільного самоврядування